• Regulamin konta w sklepie internetowym

Regulamin Konta w Sklepie Internetowym – dam-box.pl

 

  • 1. Postanowienia ogólne

 

  1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania z konta w sklepie internetowym DAM-BOX, działającego pod adresem internetowym https://www.dam-box.pl
  2. Właścicielem Sklepu jest Damian Borowiec, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PHU „Dam-Box” Damian Borowiec z siedzibą pod adresem: ul. Mostowa 9, 51-180 Szymanów wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 9121947915 (dalej „Sprzedawca”).
  3. Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:

Adres do kontaktu: PHU „Dam-Box” Damian Borowiec, ul. Mostowa 9, 51-180 Szymanów Adres e-mail: biurodambox@gmail.com
Numer telefonu: 783529096

 

  • 2. Definicje

 

  1. Sprzedawca  – Damian Borowiec, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PHU „Dam-Box” Damian Borowiec, z adresem głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Mostowa 9, 51-180 Szymanów, posiadający NIP: 9121947915, REGON: 540384778; adres e-mail: biurodambox@gmail.com.
  2. Sklep – sklep internetowy sprzedawcy, prowadzony pod adresem internetowym https://www.dam-box.pl 
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w sklepie;
  4. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
  5. Newsletter – materiały przesyłane przez Sprzedawcę drogą elektroniczną Klientom, którzy wyrazili wyraźną zgodę na ich otrzymywanie, mogące stanowić informację handlową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 ze zm.).
  6. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
  7. Regulamin – niniejszy dokument;
  8. Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru;
  10. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
  11. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

 

  • 3. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
  1. Aby zapewnić możliwość prawidłowego i niezakłóconego korzystania ze Sklepu i usług świadczonych za jego pośrednictwem, urządzenie, którym posługuje się Klient, powinno spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
  • posiadać połączenie z siecią internet zapewniające transmisję danych,
  • posiadać przeglądarkę internetową, tj. oprogramowanie służące do przeglądania treści dostępnych w sieci internet. Wyłącznie akceptacji plików Cookies i Skryptów Java może zakłócić prawidłowe działanie strony Sklepu,
  • aktywne konto poczty e-mail.

 

  • 4. Dane osobowe

 

  1. Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności.

 

  • 5. Uprawnienie do odstąpienia od umowy o świadczeniu usługi Konta

 

  1. Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą w formie pisemnej na adres PHU „Dam-Box” Damian Borowiec, ul. Mostowa 9, 51-180 Szymanów, lub na adres poczty elektronicznej: biurodambox@gmail.com. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
  2. Pełne informacje o uprawnieniach do odstąpienia od umowy klientów Sklepu, w tym na cele prowadzenia Konta, znajdują się w Regulaminie sklepu internetowego.

 

  • 6. Reklamacje

 

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
  2. Reklamacje dotyczące usługi konta należy kierować na adres PHU „Dam-Box” Damian Borowiec, ul. Mostowa 9, 51-180 Szymanów, lub na adres poczty elektronicznej: biurodambox@gmail.com
  3. Klient będący Konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  4. Pełne informacje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń klientów Sklepu, w tym na cele prowadzenia Konta, znajdują się w Regulaminie sklepu internetowego.

 

  • 7. Ochrona danych osobowych

 

  1. Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności.
  2. Pełne informacje o ochronie danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele prowadzenia Konta, znajdują się w Regulaminie sklepu internetowego.

 

  • 8. Postanowienia końcowe

 

  1. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sklep poinformuje Użytkowników o wprowadzonych zmianach oraz dacie, od której wejdą one w życie, poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na stronie https://www.dam-box.pl , informację wyświetlaną przy logowaniu do Konta lub poprzez przesłanie jednolitego tekstu Regulaminu, informacji o wprowadzonych zmianach i dacie wejścia ich w życie drogą mailową na adres Użytkownika.
  1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 4 kwietnia 2025 roku.